آیا میتوان از طریق ارسال اس ام اس، بازدید از سایت یا صفحات اجتماعی را ارتقا داد؟

در دنیای دیجیتال و الکترونیک امروز بهبود فرآیند فروش و روند صعودی افزایش درآمد برای صاحبان کسب و کار های اینترنتی به طور مستقیمی به نحوه دسترسی مشتریان به آنها بستگی دارد.

بی شک برخورداری از یک وب سایت آنلاین یکی از ابزاری است که دستیابی به این امر را ممکن می سازد. بنابراین افزایش بازدید از سایت یکی از دغدغه های اساسی صاحبان کسب و کارها می باشد. اما چگونه  ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند در این موضوع دخیل باشد؟

در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانیم به شما راهکارهایی را ارائه دهیم که با استفاده از پنل اس ام اس و  ارسال پیامک تبلیاتی بتوانید مشتریانتان را به بازدید از سایت خود دعوت کنید و باعث افزایش بادید از سایت خود شوید . مسلما این موضوع برای صاحبان کسب و کار های اینترنتی بسیار مسرت بخش و ضروری خواهد بود.

براساس مطالعه‌ای از تحقیقات ابعادی، 90 درصد مشتریان معتقدند که بازدید های اینترنتی از وب سایت ها تصمیمات خرید آنها را تحت‌الشعاع خود قرارداده‌ است. اما این تعداد مراجعین بالا برای سایت های اینترنتی بسیار حیاتی می باشد، چگونه محقق خواهد شد؟

تنها کافی است که به اس ام اس خود یک یادداشت اضافه کنید «از ما بازدید کنید» …. به همین سادگی!!!

برای دعوت به این بازدید می توانید در انتهای سفارشات مشتری آیکون گوگل و فیسبوک و اینستاگرام را قراردهید و یا در شبکه‌‌های اجتماعی برای بازدید سایتتان هم لینک بگذارید.

برای مشتری که تازه اقدام به خرید از شما کرده‌ است یک ایمیل تقاضای بازدید بفرستید. اینها همه روش‌های کاربردی است اما بگذارید در مورد روشی که معمولا کمتر به آن توجه شده هم صحبت کنیم.

آیا میتوان از طریق ارسال اس ام اس، بازدید از سایت یا صفحات اجتماعی را ارتقا داد؟

تقاضای بازدید از طریق پیامک تبلیغاتی

56 درصد از بازدیدهای آنلاین از طریق وسایل همراه شکل می‌گیرند. کاربر به سادگی می‌تواند در گوشی موبایل یا تبلت خود از طریق چند کلمه،‌ خریدی را ردکند. بنابراین زمانی که پیامکی حاوی تقاضای بازدید از سایت را می‌بیند، احتمال زیادی وجود دارد که نگاهی به لینک بیندازند.

چگونه در یک پیامک متنی درخواست بازدید بنویسیم؟

برای گرفتن پاسخ بالا از سوی مشتریان، ممکن است نوشتن یک پیامک تبلیغاتی کمی چالش برانگیز باشد. به منظور کمک در این موضوع، لیستی از 8 قالب متن پیامک که ممکن است با کسب ‌وکارتان هماهنگ باشد را برایتان آماده کرده‌ایم.

مورد1: با تشکر از خرید شما

این متن پیامک در حقیقت راحت ترین قالبی است که برای هر کسب و کاری صدق می کند . این نوع قالب پیامکی مشتری را برای ارائه داده‌ها به زحمت نمی‌اندازد. بنابراین ممکن است وی را ترغیب به بازدید از سایت کند.

شما می توانید چند دقیقه بعد از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید. بنابراین شما یکی اصول مهم مشتری مداری را رعایت کرده اید.

« سلام {نام کوچک فرد}، از خرید امروز شما متشکریم. برای ارائه خدمات بهتر به شما و سایرین، ممکن است لطفا روی لینک زیر کلیک کنید و به یک سؤال ما در مورد تجربه خرید امروزتان پاسخ بدهید؟ با تشکر {نام شرکت}»

آیا میتوان از طریق ارسال اس ام اس، بازدید از سایت یا صفحات اجتماعی را ارتقا داد؟

مورد 2: از ما بازدید کنید

کاهش بازدید از سایت برای بسیاری از کسب و کارها امری عادی و طبیعی است. فروش بسیاری از مشاغل در طی فصول مختلف و یا مناسبت های مختلفی که در طول سال با آنها روبرو می شوند تحت تاثیر قرار می گیرد؛ بنابراین در این مواقع می توان با ارسال پیام کوتاه بازدید ضعیفی را که از سایت وجود دارد را جبران کرده و افزایش بازدید آن را منجر شد.

« سلام {نام فرد}، بخاطر خریدی که از ما داشتید از شما متشکریم. ممکن است با صرف یک دقیقه از وقتتان از وب‌سایت ما بازدید کنید و از تجربه خودتان بگویید؟ لطفا اینجارا ببینید :{لینک}. با تشکر از کمک شما.»

مورد 3: عملکرد ما چگونه بود؟

اگر به دنبال بهبود خدمات کسب و کار خود هستید از این قالب استفاده کنید تا نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را دریافت کنید.

« سلام {نام فرد}، ممکن است نظرتان را در مورد عملکرد ما بیان کنید؟ لطفا روی لینک زیر کلیک کنید {لینک} و نظرتان را بگویید. ما صمیمانه قدردان آن هستیم.»

آیا میتوان از طریق ارسال اس ام اس، بازدید از سایت یا صفحات اجتماعی را ارتقا داد؟

مورد4: نظر شما مهم است

ارتباط قوی‌تری با مشتریان خود برقرارکنید به نحوی که مشتری احساس کند که صدای اورا می‌شنوید.

« سلام {نام فرد}، نظر شما برای ما اهمیت دارد. ممکن است با صرف یک دقیقه با بازدید از سایت ما نظرتان را بگویید؟ این لینک شما را وارد بازدید کرده و سه سؤال از شما می‌پرسد. با سپاس از کمک شما.»

مورد 5: بازدید از محصول

می توانید به طور اختصاصی تری از محصول خریداری شده در پیامک استفاده کرده و اینگونه به مشتری خود یاد اور شوید که به او توجه ویژه داشته اید. می توانید ضمن ارسال پیامک تشکر از خرید برای بازدید از سایر لوازم مربوط به محصول آنها را به بازدید از سایت کاری دعوت کنید.

« {نام فرد} عزیز، از اینکه {نام محصول} را برای خرید از ما انتخاب کردید از شما متشکریم. با به شدت در تلاشیم که محصولی با کیفیت بالاتر برای مشتریان عرضه کنیم. مشتاق دیدن نظرات شما هستیم. لطفا اینجا بروید و نظرتان را بگویید. با تشکر»

مورد 6: در گوگل به ما امتیاز بدهید.

اگر قصد دارید که از بازدیدکنندگان گوگل بهره بگیرید، باید کمی هم ازSEO‌ کمک بگیریم. از این قالب استفاده کنید:
« سلام {نام فرد}، امروز دیدن شما مایه مسرت بود. ممکن است لطفا یک دقیقه وقت بگذارید و با بازدید گوگل از تجربه خودتان بگویید؟ لینک اینجاست. با تشکر از کمک شما.»

آیا میتوان از طریق ارسال اس ام اس، بازدید از سایت یا صفحات اجتماعی را ارتقا داد؟

روش 7: درخواست برای بازدید فیس‌بوک

شرکت‌هایی که در فیس‌بوک پیج دارند می‌توانند برای بالابردن بازدید خود از این قالب استفاده کنند.

« سلام {نام فرد}، از شما برای انتخاب محصول ما تشکر می‌کنیم. ارائه خدمات برتر برای مشتریان از اولویت‌های ماست. لطفا از صفحه فیس‌بوک ما از طریق لینک مقابل دیدن فرمایید. این کار تنها یک دقیقه زمان از شما می گیرد اما اهمیت زیادی برای شرکت ما دارد. از شما متشکریم.»

نکته ای که در اینجا لازم است به آن توجه داشته باشید این است که اغلب شرکت‌ها مشتریانی را هدف این پیامک ها قرار می‌دهند که از محصول یا خدمات ارائه شده رضایت داشته و بنابراین از سایت هم  نیز بازدید خواهند کرد.

بازدیدهای آنلاین شکل جدید از بازاریابی و ارتباطات ایجادکرده‌است که فاصله بین بازاریابی کلامی ساده دهان به دهان و بازخورد جهانی را پوشش می‌دهد. اهمیت بازدیدهای اینترنتی برای تجارت‌ها و کسب و کارها حقیقتا فوق‌العاده است؛ از معرفی برند گرفته تا افزایش جهانی سود در دراز مدت.

از قالب‌های پیامکی بالا استفاده کنید و علاوه بر اینکه بازدیدتان زیاد می‌شود خواهید دید که فروش، معرفی برند و وفاداری مشتریان نیز افزایش می‌یابد.

اما برخورداری ازویژگی های مثبت پیامک های تبلیغاتی مستلزم بکارگیری یک سامانه پیامکی است که بتواند دست یابی به شماره های تلفن های مشتریان را به طور خودکار فراهم کرده و آنها را در لیست مخاطبانتان قرار دهد.

یک پنل اس ام اس کارآمد می تواند تا حد زیادی در این زمینه شما را یاری کند. پیامک های پیش فرض را به طور خودکار ذخیره و ارسال کرده و امکان گزارش گیری را برای شما فراهم آورد.

به این ترتیب بررسی و تحلیل گزارشات کلی از  ارسال پیامک تبلیغاتی فرستاده شده برای شما ممکن شده و می توانید به تحلیل روند بازدید از سایت وبه طور کلی کسب و کار خود بپردازید.

آیا میتوان از طریق ارسال اس ام اس، بازدید از سایت یا صفحات اجتماعی را ارتقا داد؟

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *